Regulamin

- Umówienie się na wizytę w naszym gabinecie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

-Mamy nienormowany czas pracy , a zapisy odbywają się pod nr tel 601 828 535, aplikację Booksy, Facebook, Messenger Firmowy lub Whatssup.

- Jeśli nie odbieramy , oddzwonimy w wolnej chwili. Nie mamy recepcjonistki. Nie odpisujemy na wiadomości w gdy wykonywana jest usługa i wiele innych. Prosimy o wyrozumiałość, jeśli nie oddzwonimy prosimy o sms.

- Usługi mobilne są ustalane po wcześniejszym umówieniu się przez telefon i wpłacie określonej kwoty za dojazd.

Usługi mobilne są dla osób starszych, niepełnosprawnych .

-Przyjmujemy tylko osoby zdrowe oraz bez symptomów choroby ( wskazania do odwołania wizyty - katar, kaszel, gorączka, opryszczka, zapalenie spojówek, alergiczne zmiany skórne)

- Na wizyty przychodzimy bez osób towarzyszących ( z wyjątkiem klientów niepełnoletnich lub osób starszych, niepełnosprawnych) , nie wcześniej i nie później niż przed umówioną godziną.

- Na wizyty przychodzimy punktualnie. Jeśli klient spóźni się na umówioną usługę, usługodawca wykonuje taką usługę , na jaką pozwoli stan faktyczny. Jeśli spóźnienie będzie dłuższe niż 15 minut, usługodawca ma prawo odmówić usługi.Dopuszcza się 10 minutowe spóźnienie na wizytę.

-Usługodawca ma prawo odmówić wykonania usługi, gdy klient awanturuje się, odnosi się wulgarnie do usługodawcy, bądź ma nierealne oczekiwania względem usługi.

- W przypadku odwołania wizyty na mniej niż 24h klient traci możliwość rezerwacji wizyt online oraz zadatek będzie pobierany każdorazowo.

- Jeśli rezygnujesz z jednej z innych usług w danym dniu zapisu, prosimy poinformuj nas o tym.

- Klienci , którzy nie odwołali wizyty i chcą umówić się na ponowną wizytę będą proszeni o jej opłacenie z góry.

- W przypadku pobierania zadatku od nowych klientów, przy zapisie na termin, kwota zadatku wpłacanego odliczona będzie od kwoty za usługę. Zadatek jest w szczególnych przypadkach i stanowi rekompensatę za poniesione koszty oraz zarezerwowany czas, który w przypadku braku wcześniejszego odwołania , nie zostanie wykorzystany przez inną klientkę.Odwołanie wizyty w ten sam dzień ( bez jakiegokolwiek powiadomienia ) , powoduje, że klient nie ma pierwszeństwa przy wyborze kolejnego terminu.

-Wizyta może być przeniesiona tylko w szczególnych przypadkach.Jednakże bardzo proszę o szanowanie naszego czasu . Niestety ciągłe odwoływane wizyty  kilka godzin przed , bądź chwilę przed blokują tym samym miejsce dla kogoś innego.

- Zadatki wpłaca się w ciągu 48h osobiście, blikiem lub na konto bankowe.

- Płatności kartą są powyżej 50 zł

- W przypadku nie potwierdzenia terminu na wysłanego przez nas smsa, oznacza to rezygnację z wizyty i skutkuje zwolnieniem terminu.

- Umawiając się na wizytę bardzo prosimy o informację, jaka będzie wykonywana usługa , ponieważ poświęcamy na to dodatkowy czas.

- W przypadku choroby bardzo prosimy o informację, będzie skutkowało to przesunięciem wizyty - wspólnie znajdziemy dogodny termin.

- Podczas wywiadu do danej usługi klient zobowiązany do prawdomówności na temat stanu zdrowia, przebytych chorób, uczuleń. Klient jest zapoznawany z zaleceniami po zabiegowymi, a przystępując do wykonania usługi ma ich pełną świadomość i je akceptuje.

Klient zostanie poproszony o wypełnienie karty , oświadczenia wyrażającego zgode na przeprowadzenie zabiegu i przetwarzaniu danych osobowych (RODO)

- Możemy odmówić wykonania usługi , gdy klientka ma  infekcję, lub paznokcie są uszkodzone. Wtedy wysyłamy do podologa lub lekarza.

- W trakcie usługi prosimy nie wiercić się nadmiernie, nie gestykulować, nie dotykać twarzy i włosów, wyciszyć i odłożyć na bok telefon ( zabiegi z twarzą lub manicure)

- Po wykonaniu usługi klient  zobowiązuje się do przestrzegania zaleceń, o których informujemy podczas wizyty.

- Gwarancje w przypadku paznokci nie obejmują uszkodzeń mechanicznych, złamań, podważania , skubania, zrywania materiału, oraz jakiejkolwiek innej ingerencji w stylizację.

- Reklamacje prosimy zgłaszać do 7 dni od wykonania usługi

- Zastrzegamy sobie prawo do zmian w regulaminie i zobowiązuję się do poinformowania o nich.

- Wszystkie przypadku, które nie zostały uwzględnione w regulaminie, będą zawsze rozpatrywane z chęcią osiągnięcia kompromisu i zadowolenia zarówno klientki jak i Gabinetu.

Orchidea podolog - kosmetolog

Salon Orchidea Dyplomowana Podolog Kosmetolog Katarzyna Jodko

 

Adres Oś .Stare Żegrze 37

 (Koło Starego Piotra i Pawła a obecnie SPAR, przy Barber Szulc)

Rataje Poznań 61-249

Orchidea - Booksy

Created by: cdx.pl